Chatbot je k dispozici non-stop, což znamená, že může odpovídat na otázky a řešit problémy kdykoliv.
Chatbot provádí rutinní úkoly, jako je zpracování objednávek, poskytování informací o produktu a další, což uvolňuje lidské zdroje pro složitější úkoly.
Chatbot poskytuje rychlou a okamžitou reakci na dotazy zákazníků, což zvyšuje spokojenost a zkracuje dobu čekání.
Chatbot může být integrován s procesem prodeje a aktivně směřovat zákazníky k produktům nebo službám, které odpovídají jejich potřebám.
Chatbot je program, který nedisponuje emocemi a je méně náchylný k chybám než lidský personál.
Použití chatbota snížuje náklady na zákaznickou podporu a provádění transakcí, protože nevyžaduje výplaty a je schopen pracovat nepřetržitě.
Na mnoha webech můžete vidět většinou v pravém dolním rohu ikonku živého chatu. Při tomto řešení je vždy potřeba operátor, který ideálně ihned odpovídá na dotazy návštěvníků webu.
Megabot je řešení, kdy na druhé straně nesedí operátor, tudíž za něj šetříte peníze, které můžete použít na jine investice. Náš chatbot v reálném čase odpovídá na námi definované dotazy, představí nabídku produktů nebo služeb, pomůže zákazníkovi s výběrem toho nejvhodnějšího produktu a vyřídí kompletní objednávku.
Přesně takový chatbot pro Vás zcela zdarma připravíme.
Chatbot lze spojit se širokou škálou aplikací třetích stran. Přidejte na web nový chatbot a poskytněte zákazníkům ještě lepší služby.
Shoptet
WordPress
Webnode
Drupal
Eshop-Rychle
Wix
e-stránky
Joomla
OxyShop
Opencart
PrestaShop
Shopify
Na kompletní připravu a samotnou výrobu potřebujeme maximálně 2 týdny. Většinou stíháme vše připravit a nasadit chatbota do týdne.
Nasazení chatbota je velice snadné. Po kompletním vyhotovení chatbota Vám pošleme krátký kód, který zkopírujete do hlavičky nebo patičky Vašich webových stránek. Tím chatbota probudíte a okamžitě začne pracovat.
Chatbota graficky připravíme dle Vašich přání. Většinou se snažíme, aby chatbot korespondoval s grafikou Vašich webových stránek.
Věnujte se na webu pomocí chatbota svým návštěvníkům 24 hodin denně a tím generujte kvalifikovanější potenciální zákazníky.
Podle statistik z na+sich online chatbotů můžeme říct, že až 70% konverzí proběhne po pracovní době.
Formát celostránkového zobrazení chatbota pro maximalizaci pozornost zákazníka a raketový nárůst vašeho konverzního poměru.
S touto možností budete moci zobrazit okno jako vyskakovací modal, který pokryje většinu viditelné obrazovky s chatbotem.
Toto je efektivní způsob vložení chatbota na váš web a zobrazit jej jako prvek iframe, protože vám poskytuje větší flexibilitu zobrazení.
Nejčastější způsob zobrazení, kdy se do pravého dolního rohu vašeho webu přidá chatovací bublina, na kterou se po kliknutí zobrazí živý chat.
Chatbot klientům nabízí vhodné estetické zákroky a provede je objednávkou na zákrok.
Chatbot nabízí zákazníkům vhodné krmivo.
Chatbot pomáhá zákazníkům s výběrem správného oleje do motoru.
Chatbot pomáhá zákazníkům s výběrem vhodné kosmetiky.
Chatbot nabízí klientům nákup nebo prodej vhodných nemovitostí.
Chatbot objednává zákazníky na servis dekarbonizace motoru.
Chatbot provádí zákazníky objednávkou autojeřábů na stavby.