Chatbot pro pneuservisy

Přijímejte pomocí chatbotu objednávky na přezouvání pneumatik, nabídněte svým zákazníkům nové pneumatiky, disky a další služby.

Úkoly chatbota pro pneuservisy

Dostupnost 24/7

Chatbot může poskytovat informace a odpovídat na dotazy zákazníků kdykoli, bez ohledu na pracovní dobu.

Automatizace rezervací

Chatbot pomáhá zákazníkům s rezervací termínů na výměnu nebo opravu pneumatik.

Sledování Objednávek

Chatbot může zákazníkům umožnit sledovat stav jejich objednávek nebo oprav.

Zvýšení efektivity

Uvolní pracovníky pneuservisu od odpovídání na rutinní dotazy, což jim umožní soustředit se na jiné úkoly.

Marketing a akce

Chatbot může informovat zákazníky o speciálních nabídkách, slevách a akcích.

Multijazyčnost

Chatbot může komunikovat v několika jazycích, což je výhodné pro zahraniční zákazníky nebo v oblastech s vysokou koncentrací lidí mluvících různými jazyky.