Chatbot poskytuje zákaznickou podporu 24/7, což umožňuje zákazníkům získat informace kdykoli, i mimo pracovní dobu.
Chatbot snadno odpovídá na často kladené otázky týkající se dostupnosti vozidel, cen, financování a dalších běžných témat, což uvolňuje zaměstnance pro jiné úkoly.
Chatbot sbírá cenné informace o zákaznických preferencích a chování, které mohou autobazary využít pro cílený marketing a zlepšení služeb.
Chatboty mohou doporučovat vozidla na základě preferencí zákazníků, poskytovat informace o aktuálních akcích a pomáhat s plánováním testovacích jízd, což může zvýšit prodeje.
Chatbot můžeme napojitna existující CRM systém, což umožňuje lepší sledování a spravování zákaznických interakcí a potenciálních prodejů.
Automatizace odpovědí na běžné dotazy a úkoly může snížit potřebu velkého počtu zaměstnanců v zákaznickém servisu, což může vést ke snížení provozních nákladů.